Angielski dla dzieci

Zapisy pod numerem tel. 733 057 676

 

METODAlogo_musical

Musical Babies

to zajęcia, podczas których dziecko:
  • osłuchuje się z naturalnym językiem angielskim poprzez „wpadające w ucho” piosenki, rymowanki, wyliczanki angielskie i różnorodne zabawy językowe;
  • uczy się języka w wieku pozwalającym na najefektywniejszą naukę- podobnie jak dzieci dwujęzyczne;
  • poznaje proste słowa i zwroty angielskie w połączeniu z muzyką i ruchem, co pozwala na trwałe ich zapamiętywanie i utrwalenie;
  • za pomocą prostych instrumentów muzycznych wykształca poczucie rytmu, muzykalność i uwrażliwienie na dźwięki- co jest niezbędne w późniejszej nauce prawidłowej wymowy;
  • ma okazję przebywania w grupie rówieśników, bezpiecznego i bezstresowego przyzwyczajania się do interakcji z innymi, co bardzo pomaga późniejszemu przedszkolakowi;
  • obcuje z różnorodnymi autorskimi pomocami dydaktycznymi, planszami reprezentującymi tematykę zajęć, kartami obrazkowymi, Matami Edukacyjnymi Musical Babies –stworzonymi przez grafików, a także namalowanymi ręcznie przez dzieci i młodzież;
  • ma okazję do słuchania piosenek i rymowanek poznanych na zajęciach na płytach CD w domu.
Dla rodziców Musical Babies to zajęcia, które umożliwiają:
  • Poznanie przez mamę, lub osobę uczęszczającą z dzieckiem na zajęcia rymowanek i piosenek po angielsku do wykorzystania we wpólnej zabawie z dzieckiem poza zajęciami; w domu, ogrodzie, na spacerze, czy w podróży.
  • Przyzwyczajenie dziecka do obcowania z grupą innych dzieci.
  • Spotkanie innych mam, opiekunów z dziećmi w podobnym wieku, nawiązania nowych znajomości, a może nawet przyjaźni.

Zajęcia odbywają się w poniedziałki  o godzinie 16.00

Musical English logo-musical-english

 to zajęcia, na których dziecko:
  • poznaje słowa i zwroty angielskie w sposób „niewymazywalny” z pamięci – w połączeniu z muzyką i ruchem,  poprzez  zabawne  piosenki i rymowanki , co stanowi najbardziej efektywną metodę nauki ;
  • uczy się przez zabawę i bardzo bogato zróżnicowane pomoce dydaktyczne;
  • nabywa cech niezbędnych w nauce języka:  wrażliwość językową, umiejętność eksperymentowania z językiem, oraz  zdolność logicznego myślenia;
  • uczy się od razu prawidłowej wymowy angielskiej, co „uodparnia” go na nieefektywny system nauki języka w szkole;
  • nabywa zdolności efektywnego uczenia się języka angielskiego, gdzie istotna nie jest wcale ilość poznanych słówek i zwrotów, ale ich trwałość w pamięci i umiejętność użycia ich w odpowiedniej sytuacji;
  • ma okazję wykonywania kart pracy w domu- nie tracąc cennego czasu na kolorowanie na zajęciach;
  • może słuchać piosenek i rymowanek poznanych na zajęciach na płytach CD w domu.